My Armenia.

My Armenia.
My Armenia

Ереван (Столица - древнее, чем Рим)


Документальный фильм о Ереване, столице Армении, одном из самых древних городов мира.A documentary about

Yerevan, Capital of Armenia, one of the ancient cities in the world.


Yerevan, Capital of Armenia, one of the ancient cities in the world.
Во всем мире, особенно в Европе, усиливаются разъединяющие и разрушающие тенденции. Они вносят смуту и вражду, создают напряженную обстановку как в отношениях между государствами, так и внутри отдельных стран. В этих условиях нужны идеи и цели, которые противостояли бы этим негативным явлениям. Эта идея - объединение всех наций Арменоидской расы, цель - создание союза или федерации этих наций. В этом процессе огромную роль может и должна играть воссозданная воссоздания федеративной Республике Армении, которая находится в Араратской долине,в самом сердце Армянского Нагория - прародины Арменоидов. У нас общие корни, происхождение, культурные традиции.

Вновь возникшее государство Армянской расы(Арменоидов) в Араратской долине главной своей идеологической целью должно провозгласить и добиваться объединение вокруг Армени всех земель населенных Армянской расы(Арменоидами).

Методика?

Пропаганда!

наибольшее горе, страдание причинить может лишь ближний, и чем более близок тем более не переносимо страдание причиняемое предательством. Aрменоид под маской турка(Алевитов,Хамшенцов (Амшенцев), Талышов), мерзость, и наша цель вернуть ему облик человека`арменоида.

Почему мы небыли подготовлены к геноциду? - дело в нашей чистоте и наивности, чем чище человек, чем более отдален от зла тем более беззащитен, от врагов `тюрков,.

Союз Армянской расы(Арменоидов) мира возможен он не обходим всем членам данного антропологического типа , и он рано или поздно будет создан.

Армянская Раса (Арменоид): имеет одну связывающею всех нас культуру, традиции, и главное: ПРОИСХОЖДЕНИЕ от Армянского Нагорья и Армян!

Давайте заглянем в будущее, оценим настоящее и вспомним прошлое!

Армения не Кавказ,Армения --это Армянское нагорье !

Բարի գալուստ-Добро пожаловать-Welcome Oбщественная организация АРБУГО и МПС-Цель Нашей организации объединить всех Арменоидов ,Арменоиды это те народы которые вышли из Армянского Нагорья

Translate

Субъекты Армянской федерации

Страницы-Генетические ветви Арменоидов-Племя Торгома(Hayasa)

Насильно исламизированные Арменоиды-Племя Торгом


Thursday, August 30, 2018

ՊԱՐՍԿԱԿԱՆ ԲԱՆԱԿԻ ՊԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆԸ 370Թ.

ՊԱՐՍԿԱԿԱՆ ԲԱՆԱԿԻ ՊԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆԸ 370Թ.

Արտագերսի մոտ կրած պարտությունը Սասանյան Շապուհ Բ թագավորի համար նոր արշավանքի առիթ է դառնում: Պարսկական բանակը, Զիկ և Կարեն զորավարների գլխավորությամբ, Հայաստան է մտնում: Ծանր դրության մեջ հայտնված Փառանձեմ թագուհին կրկին ապավինում է Արտագերս ամրոցին, սակայն ամիսներ տևած պաշարումից հետո ամրոցում սկսված համաճարակի պատճառով ստիպված է լինում դադարեցնել դիմադրությունը:
Արտագերսի տասն չորսամսյա հերոսական պաշտպանությունը (368թ. հոկտեմբեր — 369թ. դեկտեմբեր) հայոց պատմության հերոսական էջերից է:
Թեև պետության համար անչափ դժվարին պահին իշխանությունը ստանձնելու կամք դրսևորած թագուհուն վիճակված չէր որդուն տեսնել Մեծ Հայքի գահին բազմած, սակայն նրա ջանքերն ապարդյուն չէին: Մասնավորապես, Արտագերսի պաշարման վրա հսկայական ուժեր ու ժամանակ վատնած պարսկական բանակը պաշարում, բայց չի կարողանում գրավել Կոգովիտ գավառի Դարոյնք բերդը, որտեղ կուտակված էր թագավորական գանձերի մյուս մասը: Հայրենիք վերադարձած Պապ արքան (369-373թթ.) տեր է կանգնում այս գանձերին և Վասակ Մամիկոնյանի որդի Մուշեղ սպարապետի հետ միասին ձեռնամուխ լինում պետության հզորացմանը:

ՀԱՂԹԱՆԱԿԸ
Կանխատեսելով, որ պարսկական բանակը նորից կներխուժի Հայաստան, երիտասարդ արքայի առաջին գործն իրենց ամրոցներում փակված նախարարների ուժերը մեկ միասնական բանակում միավորելն է դառնում: Ցավոք, սպասումներն արդարանում են. Շապուհը կրկին բանակ է ուղարկում Հայաստան:
Մուշեղ Մամիկոնյանը հասցնում է ավարտել զինվորական պատրաստությունները և շտապում դեպի պետության հարավարևելյան սահմանները, ուր Ատրպատականից 370թ. ներխուժել էր պարսկական բանակը:
ՊԱՏՄԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՆՔ․ «Հայոց զորավար ու սպարապետ Մուշեղը իր քառասուն հազարով գալիս հարձակվում էր (Շապուհի) բանակի վրա և կոտորում էր բոլորին: Պարսից Շապուհ թագավորը մի ձիով փախչելով ճողոպրում էր, իսկ բանակի ամբողջ բազմությունը սրի էր անցկացնում Մուշեղը Հայոց զորքի հետ: Շատերին կոտորում էին, Պարսից ավագներից շատերին ձերբակալում էին, ավար էին առնում Պարսից թագավորի գանձերը, բռնում էին նաև տիկնանց՝ մյուս կանանց հետ միասին»:
Փավստոս Բուզանդ, Հայոց պատմություն, Ե, գլ․ Բ

Հայկական բանակը ծանր պարտության է մատնում երկիրն ավերող պարսիկներին (տե՛ս քարտեզը): Մարտադաշտից ճողոպրած Շապուհը մի կերպ կարողանում է ազատվել հետապնդումից ու փրկել իր կյանքը, սակայն գերվում է Արևելքի հզոր տիրակալի կանանոցը:

ՊԱՏՄԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՆՔ․ «Բայց Պարսից Շապուհ թագավորի կանանց որևէ անարգանք հասցնել թույլ չէր տալիս Հայոց Մուշեղ զորավարը, այլ հրամայում էր բոլորի համար ժանվարներ(1) պատրաստել և նրանց բոլորին ազատ արձակեց իրենց ամուսնու՝ Շապուհ թագավորի ետևից: Պարսիկներից էլ մարդիկ արձակեց, որ ողջ և անարատ գնան Պարսից Շապուհ թագավորի մոտ: Պարսից թագավորը զարմացավ Մուշեղի բարերարության, քաջության և ազնվության վրա, որ իրեն ոչ մի անարգանք չհասցրեց կանանց վերաբերմամբ:Այդ ժամանակները Մուշեղը մի ճերմակ ձի ուներ, իսկ Պարսից Շապուհ թագավորը երբ գինու (գավաթը) ձեռքն էր առնում, երբ ուրախության ժամանակ իր զորքին հյուրասիրում էր` ասում էր. «Ճերմակաձին թող գինի խմե»: Եվ մի գավաթի վրա նկարել տվեց Մուշեղի պատկերը` ճերմակ ձին հեծած, և ուրախությունների ժամանակ այդ գավաթը դնում էր իր առաջ»:
«Երբ Հայոց զորքերը իրենց աշխարհը դարձան` Հայոց զորքերից շատերը Պապ թագավորի առաջ ամբաստանում էին Մուշեղ սպարապետին, թե ինչո՞ւ նա ազատ արձակեց Պարսից թագավորի կանանոցը, որ մեր թշնամին է և Հայոց Պապ թագավորի թշնամին: Այս բանի պատճառով (Պապը) երկար ժամանակ ոչ քիչ թշնամությամբ էր վարվում Մուշեղի հետ»:
Փավստոս Բուզանդ, Հայոց պատմություն, Ե, գլ․ Բ

Հատկանշական է սպարապետ Մուշեղ Մամիկոնյանի մարդասիրական արարքին Շապուհ Բ-ի տված գնահատականը: Ըստ Բուզանդի, իր նշանավոր կենացը («Ճերմակաձին թող գինի խմե») Շապուհն արտասանում է ոչ թե հերթական կերուխումներից մեկի ընթացքում, այլ զորքի հյուրասիրության ժամանակ:
Եզրակացություն

Մուշեղ Մամիկոնյանի զորավարական տաղանդի վկայությունը հանդիսացող այս առաջին հաղթանակը Շապուհ Բ-ին ևս մեկ անգամ ցույց տվեց, թե ինչ հակառակորդի դեմ է պայքարի դուրս եկել: Սպարապետն ապացուցեց, որ հակառակորդի պարտությունը պայմանավորված չէ նրա զորքի քանակով: Հաղթանակի իրական պատճառը նվաճողական արշավանքի ելած պարսկական բանակի նկատմամբ հայրենիքի ազատության համար պայքարող հայոց բանակի մարտական պատրաստվածության և բարոյահոգեբանական գերազանցությունն էր: Իսկ Շապուհի գերված կանանոցի նկատմամբ սպարապետի ցուցաբերած քրիստոնեական մարդասիրությունը Արևելքի արքայից արքային նետված մարտահրավեր էր, ապտակ, որին նա չէր կարողանալու պատասխանել:

1 Ժանվար — թագուհիների և ազնվազարմ կանանց համար իբրև փոխադրամիջոց օգտագործվող բազմոց կամ գահավորակ: Ժ-ը կրում էին զույգ գրաստները, իսկ որոշ երկրներում` նաև ստրուկները։

Մեր հաղթանակները, հատոր Բ, (Երևան, «Նորավանք» ԳԿՀ, 2009)